Inte långt kvar!

Hej och hå, det var inte igår.

Mina dagar rullar på, dagarna går fort och det är så skönt. Har precis börjat på min sista termin på Lärarutbildningen och jag börjar faktiskt se slutet.

Tenatplugg och tentaplugg är det som gäller denna veckan för på fredag skrivs min förhoppningsvis sista salstenta ever. Läser inte världens roligaste kurs som handlar om demokrati och styrning. Styrningen i skolan känns dock mer intressant och något som jag måste lära mig än olika demokratiuppfattningar, som funktionalistisk och normativ demokrati. Urk! I början av terminen mådde jag piss, så dåligt som jag måde då så dåligt har jag nog aldrig mått på mina tre år i växjö. Sant. Det var dels den nya kursen som kändes mer hopplös och svår än någonsin och som grädde på moset så visade det sig att jag skulle få skriva examensarbetet själv. Panik, panik, panik! Min största fasa att få skriva själv hade infinnit sig. Jag ville bara ....Nu har det löst sig och emmy mår bra!

Jag börjar som sagt se slutet på dessa 3 1/2 åren som jag pluggat i växjö. Tankarna springer iväg mot examensdagen, examensklänning, middag, familj och vänner och jag bara vill att vi ska vara där nu!! Jag längtar och jag har inte långt kvar!

Imon åker vi ett gäng till Tingsryd för tentaplugg och bebismys, kommer bli en kanondag!

Ojoj detta var skönt, nu vet ni lite hur jag har det och hur jag känner.  
Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0