Idag är det sÖnDaG...

Såå, nu vart man ensam igen. Söndag är den hemskaste dagen på hela veckan, ångest och allt.
Men helgen och veckan har ändå varit kanoners så jag ska inte enbart vara bitter. Systers besök var så uppskattat. Vi lagade mat, shoppade i massor och var på bio, allt som systrar ska göra<3 Linda och Alex bytte av varandra så på fredagen rullade älsklingen in och vi hade en jätte mysig helg.

Hade tänkt och träna nu när Han har åkt hem, men jag känner mig alldelses för nere och deppig för att orka lägga min energi på det. Det får blir häng i soffan ist så tar jag tag i träningen i mon igen. Yes!

Har även lite ångest för hur jag ska göra till nästa helg.. älsk kommer inte hit för hans kära mor fyller år så de ska fira henne med lite kalmar och så, är inbjuden och följa med men känner samtidigt att jag vill vara kvar här, är grymt sugen på fest och gå ut, plus att jag känner att jag varit hemma så otroligt mycket den senaste tiden, inte för att det gör mig jätte mycket, älskar att vara "hemma" men vill leva lite studentliv också. Måste få tag i tjejerna och prata ett och annat med dem..annars åker jag hem!

Det var allt jag hade på mitt hjärta för den här gången, känns faktiskt lite bättre. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0