Huvudet fullt med tankar

Nu är julen och dess ledighet slut. Sitter i Växjö igen och funderar över mitt liv.
Min hemvistelse över jul och allt har varit kanoners. Träffat familj och släkt, vänner och kärleken. Det är verkligen hemma i oskarshamn som jag vill vara, allt som jag har finns där. Mitt liv i växjö är inte alls som det hemma. Känner inte alls samma glädje när jag rullar in på gatan där jag bor. Jag känner en ensam känsla, jag känner ensamhet. Så.

Slutar Hälsa- och utomhuspedagogik kursen imorgon så kvällen åker jag hem till oskarshamn igen, trots att jag lämnade hamnen igår. Börjar Ma/Sv kursen på måndag så det blir en långhelg hemma.

Förlåt.



Kommentarer
Postat av: M

aldrig för sent för att knyta nya kontakter om du vill det :)

2011-01-11 @ 20:13:33
URL: http://malinm1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0