Hej!

Uppdaterar mig lite, inte för att det är så många som är inne och läser min blogg, men för er som tar er tid och är intresserade av vad som händer och sker i mitt lilla liv.

Jag börjar verkligen räkna ner månaderna och dagarna som är kvar av mitt pluggande. Längtar sjukt mycket efter en vardag hemma i oskarshamn igen, sambolivet och inga krav som ställs på en. Nu den senaste tiden har allt verkligen känns hur bra som helst, Vi har fungerat och jag har svävat på moln i stort sett hela tiden. Upptäckten av att man har det så himla bra och kärleken från min käraste gör mig alldeles lycklig i hela kroppen.
Jag kan absolut inte vara utan Honom, inte äns mer än en vecka, jag måste åka hem nu till helgen igen, jag är såå kääär.

Skolan då.. jo de rullar väl på. Var på förskolan idag och hade en liten mattelek med de små liven, ska sätta ihop dokumentationen i photostory vilket är mer kul och spännande än jag hade trott från början. Svenskadelen som vi håller på med kan jag spyy på, fan va det är boring! Mattetenta nästa fredag, låter kanske avancerat, men man får tänka att det är på väldigt låg nivå som vi håller på med, ska trots allt jobba med små liv framöver.

Åker som sagt hem på fredag..
Igen
:)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0