Hej

..jag heter Emmy Johansson och är 21 år gammal..så lyder början på mitt personliga brev jag skrev idag. Både CV och personligt brev blev klart idag. Åker hem till Osket imon och på fredag är min tanke att åka runt till lite olika förskolor och höra mig för om jobb. Tror att jag har ett säkert sommarjobb om jag kontaktar Zafiren men känner att jag vill få in en fot inom barnomsorgen nu.

Solade solarie idag för första gången på dunder länge, gav faktiskt resultat, färg i fejjat och lite på kroppa. Bra där!

Delkurs 1 av 4 avslutas på fredag med inlämning av svensk hemtenta. Den är jag klar med. Dags att börja ladda inför ny kurs med nya möjligheter ;) oj vad positiv jag vart.

Nejmene.. på återseende kära vänner. (ni få som läser :P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0