Tidsmaskin

Idag är det tisdag, en ruggig sådan. Vi har varit ute i detta ruskväder i tre timmar och tittat på bergarter och pratat naturgeografi, gav mig ingenting kan jag säga men jag njöt av att vara ute i den friska luften. Efter att ha läst mycket om naturen och den positiva påverkan den har på människor har jag börjat uppskatta den mer och njuter till fullo när jag stiger utanför dörren.

Mitt huvud har inte varit min bästa vän de senaste dagarna, igår hade jag ständig huvudvärk från det att jag steg upp kl 9 till det att jag gick och la mig kl 11. Ett betydelsefullt telefonsamtal med en viss Malin gjorde mig på bättre humör. Idag är jag bättre men känner fortfarande av huvudet ibland. Försvinn då!!!

Har verkligen inte gjort nånting från det att jag kom hem från skogen runt 4tiden, bara suttit i soffan och tittat på massa goa bilder från förr och önskar ibland att man hade en tidsmaskin och kunde spela tillbaka tiden. Men icke att förglömma så är jag är ledig från skolan resten av veckan och då är det tänkt att jag ska bosätta mig på bibblan och skriva hemtenta, jag laddar upp för det.

Buhuu, ska vara sjäv i helgen. Ingen Älskling kommer hit och jag åker inte hem. Men däremot ser jag framemot att nästa helg åker jag och Älskling upp till Lindköping och hälsar på underbara Malin och Mathias. Och, Jag fyller år nästa onsdag! Det gäller att se det positiva i det jobbiga och blicka framåt.. annars blir det platt fall för min del.

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0