Gert Fylking

Måste jhu berätta om mitt lilla påhitt igår ikväll. La mig i sägnen runt 11 tiden och lyssnade på radion, rixfm. Gert Fylking är där, han och hans lyssnare pratar om förhållanden till en mängd olika saker. Jag har tråkigt och tänker om jag skulle ta och ringa in och prata lite. Tanken är att jag kan ju alltid försöka men jag kommer ändå inte komma fram..plötsligt svara Gert med sin ljuva stämma, han frågar och jag berättar men sen säger han att han måste lägga på för det är så många som ringer men att jag gärna var välkommen att ringa lite senare.. Woww! Knäpp som jag är gör jag som han säger, ringer upp och han svara igen. Jag får sitta och vänta i dryga 15 minuter i telefonen på att de ska bli min tur. Det bästa är att älskling är på väg hem från jobbet och jag vet att han lyssnar. Nu blev de min tur, min röst hörs i radion och nervositeten börjar infinna sig. Jag pratar med Gert om min stora kärlek och det sista han säger till mig är att jag ska krama om Alexander och att vi ska vandra hand i hand längs solnedgången.
Ibland måste man våga, livet blir så tråkigt annars =)

Min ensamma helg började med en shoppingrunda på stan. Införskaffade lite vinterkläder i olika slag och de första julklapparna.
Kvällen ska spenderas med Johanna, Taco och Idoltittande.
Brunch imon. Sen får vi se vad helgen bjuder på!

Snart är julen här och jag längtaar..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0