7 november 2010

Känner att jag behöver skriva av mig lite.
Har haft en långhelg i underbara Oskarshamn, åkte hem redan i tisdags för att besöka tandläkarn två gånger. Jävligt glad att jag betalar sån där friskvård.
Förutom tandläkarn har jag umgåtts med kära vänner, inte så mycket familj den här gången men får ta igen de när jag åker hem nästa helg igen. IKEA har fått besök av mig och Alex så nu är vardagsrummet nästan helt klart, bara sovrumemt och köket kvar.

Den där kärleken kan vara väldigt jobbig och känslosam ibland. Våra stunder går upp och ner, mestadels är det bra men de mindre bra stunderna gör att jag mår så dåligt. Så dåligt att jag ibland funderar på om det verkligen är rätt, om man ska må dåligt när man är tillsammans med någon, ska man inte må bra och bara vara sådär lycklig..men samtidigt älskar jag Honom så otroligt mycket att det gör ont i mig, kan inte tänka mig ett liv utan Honom. Vi bråkar om småsaker och dessa småsaker blir till något stort och vi skriker och skäller på varandra, säger dumma saker som vi igentligen inte menar, allt blir för mycket och går överstyr. Igår var en sådan dag, innan vi skulle gå ut och träffa underbara kompisar rök vi ihop, jag blev jätte ledsen och ville skita i allt och alla, bara gå under jorden och gömma mig. Men tog mig i kragen och det blev en mycket trevlig kväll och vi lyckades hålla sams. Vill så gärna prata med Er om detta, om hur jag mår, men vet inte om jag orkar det, jag är världens känsligaste person och jag vet att det bara kommer bli en massa gråt. Men som sagt de där bra stunderna är de absolut bästa, vi har det så mysigt. Det är något jag inte vill bli av med.

Ni mina vänner, betyder mer än vad ni tror, utan er är jag ingenting.

Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2010-11-08 @ 08:37:31
URL: http://malinm1.blogg.se/
Postat av: Sally

Dom bästa förhållanderna är dom med lite bråk och tjafs i. Jag vet hur det känns när man bråkar och man vill bara ge upp, men glöm inte allt fint ni har tillsammans!



För det andra så saknar jag dig otroligt mycket <3

2010-11-15 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0