Träning

Puhh.. sitter nu och har skrivit på den sista individuella uppgiften för terminen. Många inlämningar nu i slutet och ett stort fördjupningsarbete är det som är kvar. Men jag ligger bra till och känner ingen större oro inför det, skulle iså fall va redovisningen om fördjupningsarbetet men det ska jag nog också klara av!

Tog mina första staplande steg på rullbandet idag på väldigt länge men gutt var det när det riktiga flåset började komma.

Det blir utgång här i Växjö både fredag och lördag med mina tjejor. Det var inte igår!

Hockey VM har jag tyvärr inte jätte stor koll på men vet förtillfället att Sverige ligger mycket bra till. Nu blir det att krypa ner i den tomma soffan och mysa lite med mig själv. 

Snart sommar, jag räknar ner.....!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0