Onsdag idag

Är hemma i Oskarshamn, har långledigt nu ett tag eftersom vi har varit så effektiva med rapportskrivandet.
Kom hem igår kväll och överraskade min älskling, ville så gärna va hemma på hans födelsedag, vilket är idag. Det var upp tidigt idag och sjunga med familjen Petersson och i eftermiddag blir det ännu mer firande med tårta och nybakta bullar!

Imon får jag ta tag i plugget, dra mig in till stan och fixa en klipptid. Funderar faktiskt på och skaffa mittbena..hm vad tror ni om det?

Farmors 90års kalas börja närma sig, ojoj vad gammal hon börjar bli.
Måste ringa systra mi (nisse) och höra hur det gick med den där sången vi barnbarn skulle sjung..hehe finfint ;)

Ska även hinna med och träffa mina underbara vänner under min långa hemvistelse<3

Förresten är TENTAN på naturvetenskapliga begrepp GODKÄND :D

Kommentarer
Postat av: Malin

tänkte just om du skulle hålla den där handslagningen vi gjorde om bloggandet =)

2010-05-11 @ 09:54:50
URL: http://malinm1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0