The smile on her face.

Jag kan inte sluta le.
Allt känns så posivit nu, allt går bra.
Jag fylls med glädje när jag tänker på att jag ska hem på onsdag, oskarshamn är, och kommer alltid förbli mitt hem. Jag trivs där. Alla underbara människor som bor där, som jag älskar och avgudar.
Jag kan inte sluta le.

Imon ska jag äntligen träffa min efterlängtade Johanna. Var nu ett bra tag sen vi sågs, äta gott, kolla på idol, färga mitt hår och snacka om en massa saker gör kvällen till en bra kväll.
Och på torsdag har jag bestämt dejt med min Gb gumma, badhuset, mm plask i vattnet.

Hoppas på en lite roadtripp till helgen<3

snart blir det sängen, men innan det väntar jag på samtal från en speciell person.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0