28 september

Vaknade av att min älskling ringde till mig och min dag började helt perfekt.
Har syrt med lite nu på morgonen och snart blir det skola fram till kl 16
Tvätta ikväll och titta på idol, sen är den här dagen också slut
Sen är det bara i morgon och då ska jag äntligen dra mig ur styrelsen, en tung sten lossnar från mina axlar.
Efter tisdag kommer onsdag och då är det skola en snabbis på morgonen och sen sätter jag mig på bussen hem till oskarshamn igen. Är långledig från skolan så jag ska passa på att spendera mina lediga dagar med dem jag älskar allra mest. 
Ser mest framemot att se min Alexander igen,på torsdag ses vi. Kan inte beskriva riktigt hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag tycker om honom, men de tre magiska orden är jag älskar dig. 

Tänker på min systerdotter, jag finns här för dig!

puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle inte vi ses på torsdag kväll? Jag har mitt spel hos dig med. Idol är inte i kväll!

2009-09-28 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0