18 september

Helgen är här och ingen Alexander i närheten.
Känns jobbigt och ensamt att inte ha honom här, men vi båda har saker att göra, så det går ändå rätt bra. När jag har annat att tänka på känns allt så mycket lättare. Måste ställa in mig på att vi inte kommer kunna ses varje helg, lika bra att börja någonstans. Så ofta vi kan, det låter bra i mina öron.
Sittning imon och det ser jag fram emot. Utgång i osket, det blir kul.

Nästa helg kommer jag till Osket igen, träffa tjejerna som kommer hem och de som redan befinner sig i den underbara staden. Fest och utgång, härligt!
Vill även se mina små skruttungar, va länge sen så de har säker vuxit en massa.


ja, det är riktig kärlek
jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: hänna

va kul det ska bli nästa helg å träffa alla, känns som evigheter sen ! =) lööve <3

2009-09-19 @ 23:22:40
Postat av: Emmy

ja det ska de verkligen =) miss you <3

2009-09-20 @ 12:32:38
URL: http://emmyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0