2 november

Igår var de exakt en månad till min födelsedag, bättre sent än aldrig och då får jag gå till systemet själv! Yihoo:P
Lördagen blev lyckad med lagom mycket alkohol och gott umgänge,
dock är det sorgligt att den slutade som den gjorde, det gör så ont i mig!

djuret..Ibland vill man bara gömma sig och försvinna, så kände jag i lördags natt, det var hemskt,
jag kunde inte sluta, vi höll om varnadra och grät i varandras famnar, jag var rädd,
det gör ont att höra saker som man försöker glömma, det är tungt, jag vill och jag vet att vi kan,
jag är stark, vi är starka och klarar det här tillsammans, jag älskar dig.

//


Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen aning om vad som hände i lördags natt, men hoppas att du vet att jag finns om det är något. Minsta lilla!



Puss

2009-11-07 @ 18:08:36
URL: http://malino-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0