3 dagar

Hej gott folk! Vilken jävla konstig natt/morgon vi har haft, inte mkt sömn för oss men vi håller humöret uppe =) 
Sova på bussar är så himla skönt och det gör jag varje dag nu när jag styr min kosa mot Ljungby, bussen som avgår 6.50 från stationen är seg men med lite sömn går allt mkt fortare, sen följer en 25 min lång promenad mot Rydgatans förskola, likaså på eftermidagen en 25 min lång promenad ut till stora vägen och sen sova lite till på bussen för att sedan ta bussen från stationen ut till campus. Undrar om jag är trött när jag kommer hem? Jo, det vill jag lova! Jag kämpar på!

Ikväll blir det till att sola =) 

Bara 3 dagar kvar nu, det går fort!

Nu måste jag ta tag i lite VFU-uppgifter och planera lite inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0