Sysselsättning på praktiken


Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli halv 4 för då får jag gå hem, lr till bussen iaf. Har precis varit med på ett utvecklingssamtal vilket är lärorikt när jag sen ska ha egna i framtiden.  Jag får vara med på mer och mer grejer och ta mer ansvar vilket är himla kul. Jag känner verkligen att detta är helt rätt och jag brinner för att gå till jobbet varje morgon( hade varit skönt att slippa pendlingen och de tidiga månarna) så jag är helnöjder.
Min handledare Anna har gjort mina stunder här i Ljungby till de absolut bästa, en bättre handledare hade jag inte kunna tänka mig.  Hon har själv pluggat på växjö universitet och vet ungefär hur jag har det och jag har mycket gemensamt med henne även att hon är ett antal år äldre än mig, haha. Hon ställer alltid upp och pratar mycket med mig och får mig att känna mig delaktig i deras personalgäng.  Danke säger jag till henne =)

Årsmötet/styrelsemötet igår med VK var bra fast mycket information att ta in och mycket att eftersträva. Men fick ändå den posten jag ville, Aktivitetsposten tillsammans med Tobias som också är helt ny inom styrelsen vilket är skönt så att jag slipper känna mig helt ny och helt borta i arbetet, iaf de första veckorna kommer det nog kännas som man inte riktigt hänger med men jag antar att jag kommer komma in det mer och mer. Ikväll blir det kick out/ kick in för både gamla och nya medlemmar. Grillning och hemliga lekar står på chemat. Ser fram emot två aktiva terminer tillsammas med Vk då man absolut kommer in MER i det riktiga studentlivet som jag alltid har velat.

Imon är det fredag vilket betyder mys och grillning i p-vik med några trevliga människor. mycket mys i helgen, glad i magen =)

Nu är rasten slut och det blev en väldigt lång blogg idag men hade mycket som jag ville få ur mig, så hoppas inte jag tråkade ut er allt för mycket.  Barnen kallar..så back to work!

/emmy johansson

Kommentarer
Postat av: M

thaaaaaaaaaanks!

2009-05-17 @ 19:15:02
URL: http://micaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0