Pluggardag

Nu sitter jag här på Bibblan och är ganska slut, både i händerna och huvudet.
Har suttit här sen klockan 3 tillsammans med Angelica men hon gick vid 7 så då blev jag ensam
Har nu iaf gjort klart allt som ska vara inne på fredag så nu behöver jag inte röra en fena imon för då ska vi in till stan och gå lite i goa affärerna som finns här i Växjö, det är annat än i lilla Osket de ;)
Glädjen är inte långvarig för på torsdag får jag en hemtenta som ska va klar 4 juni, sista dan i skolan, men jag har intalat mig själv att ge gärnet nu sista vecken för sen är det lov på riktigt i några månader!! underbart =)

Har inte så jätte stora planer på sommarn..
Midsommar är iaf planerad då vi lämnar fastlandet och drar mot Gotland, kommer blir helt underbart!
Sommarjobb är ännu oklart men jag går och väntar på besked, eventuellt inom älderomsorgen. Hoppas på de för pengar behövs alltid, speciellt nu när man är fattig student ;)

Självkart ska jag umgås så mycket jag bara kan med min kära pojk =)


ha de gött!

/emmy johansson


Kommentarer
Postat av: Malin

Och dina kära vänner Emmy!

2009-05-27 @ 10:32:21
URL: http://malinm1.blogg.se/
Postat av: hänna

MYCKET BRA sagt magnum!

2009-05-27 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0