Dränkt i champange

Korkade upp första cidern vid 10 på morgonen och fortsatte med Valborgskampen med bla såpa race och äggkastning. Solen gassade härligt och röd som en tomat är jag nu på axlar och armar, men de gillar vi!Inköp av några Allkårsfestivalbiljetter hanns det med innan det var dags att dra sig mot Stallarna där den "riktiga festen" började. Fan vilket drag de va, fulla och goa som vi va, alla köpte champangeflaskor och inväntade alla tills det ropades ut i högtalarna: NU KÖR VI!! Champange i håret, ögonen, kläderna, innanför kläderna, skorna och ja.. jag bara skrattade och sjöng för fulla muggar =)  haha det va bland de roligaste jag gjort på länge! Dock va jag inte lika pepp på mellanfesten och festen på kvällen så det blev tidig hemgång för mig men de va skönt för idag vaknade jag pigg och glad utan känslan av att vara bakfull =D (bilder kommer snart )

Jag befinner mig nu i Oskarshamn för de som inte vet de =)

Nervositeten smyger sig på..tätt inpå!
/emmy johansson
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0