Vilken efterfest!!!

Jobb vart de igår och fy fan va kul de va. Först lite mingel med Pizza och lekar och sen jobb hela natten lång.
Första passet fick jag va i köket och de va verkligen INGET och göra så vi käka massa godis och frukt ist.
Ölbaren sen och de va de absolut roligaste på hela kvällen, hade först lite panik och rädd för att göra bort mig
men de gick alldeles utmärkt. Glasplock lite här&där sendan och garderoben. Jobba på Sivans va roligare än jag hade trott och efterfesten gjorde ju inte saken bättre, hahaha!
Efter vi hade stängt blev de städning för hela bunten och vi fick även lite nattamat.
EFTERFESTEN började ca halv 4 på morgonen med massa GRATIS SPRIT och BADTUNNA. Alla blev fullare och fullare och roliga grejjer hände men de gillas. Blev även lite BASTU badande. Framåt halv 9 på söndag morgon begav jag mig hemåt, fortfarande full och go och gl´a. Tänk lilla mig att hålla igång från klockan 6 på lördag kväll till halv 9 på söndag morgon, jaa de trodde ju inte jag om mig själv. hahahaha! Men kul va de och beslutångesten om jag ska va kvar i VK eller gå över till Norrlands nation nästa termin tål att tänkas på. Mycket trevligt folk i VK, goa tjejer!

Bakis som jag är har jag hela min vakna tid idag ängnat åt att skriva CV och presonliga brev så nu ska de bara skickas iväg och vänta med förhoppning om ett sommarjobb!


Får kanske besök av både Johanna och Robert ikväll med Pizzabak. Trevligt värre, länge sen nu Johanna, inte bra, inte bra!!!!

Jag saknar min familj, mer och mer för varje gång de lämnar mig <3

Iväg och köpa frimärken nu och posta kuverten.
/e


Kommentarer
Postat av: Fifflan

Visste de gumman <3 GUTT! =)

2009-03-22 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0