2 dagar till friheten

Idag va vi med klassen i skogen och hade massa skojsigheter för oss
pengajakt och ormjakt, det är sånt vi sysslar med på denna utbidlning ;)

Jag begav mig till stan för att hitta studentprssenter men hittade även lite fler sommarkläder
så härligt med lite nytt för sommarn =) emma och angelicahäng blev det senare på kvällen!
kommer kännas konstigt på torsdag när vi alla åker hem och vissa imon.. men så lätt blir ni inte av med mig ;)
men har såklart  mina kära vänner hemma i osket  också<3

Jag är pepp på sommarn och allt som hör därtill
midsommar, resor, feeest och alkohol och gutt häng
mycket tid har vi för varandra, jagbara trivs

imon ska jag bara fixa och fixa
tvätta, städastäda och packapacka
torsdag tar jag mitt pick och pack och dwrrar


sängen nu!

/emmy johansson



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0