Underbar dag

Vaknade upp med ett leende på läpparna som alla andra dagar. 
Vi såg att vädret var skapligt bra så bara att fixa sig och ut lite i solen. Familjen Petersson har två vespor och just idag ville jag provköra en och det fick jag. Det gick bra men inte så fort för jag var lite rädd, det var ju första gånen jag körde en själv men så svårt var det inte, bara att gasa och bromsa ;)
Sen åkte älskling och jag till okön. Det var riktigt mysigt, vi käkade lite mat och kollade på de fina båtarna. Mycket mys där hemma också, underbar dag!
 
Utbildning imon inför kommande jobb med de gamla människorna, blir nog bra! 
Ska även träffa mina små liv, var länge sen nu <3

Jag hatar min lärare just nu som gett mig komplettering på de jävla vfu-uppgifterna nu typ 5 ggr, va nöjd nån gång för helvete! Ähe nu är jag inte glad på henne!  

Jag saknar min lilla älskling!
god natt
/emmy johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0