Midsommar närmar sig med stromsteg

Gått bredvid idag och det känns riktigt bra, börjar få go kontakt med gamlingarna(och personalen) även fast många är dementa :p hehe Väskan är packad efter mycket ompack och byte av väskor men nu är det gjort, tar det sista imon.
Ska nu göra mig lite luch till båten imon för det orkar jag nog inte göra i mon bitti..  Väntar på att Alexander ska komma hem till mig och krypa ner bredvid mig i sängen, han ska också till Gotland blev det bestämt idag och det är jag glad för =) men det blir inget toffel, för festa och umgås med mina bästa friendos ska jag göra!!! Utan er är jag ingenting.

Imon lämnar vi osket för färd mot visby
glad midsommar på er alla. 

/ emmy johansson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0