Livsnjutare

Ojoj vad jag mår bra. 5 dagar har vi spenderat ihop och nu är jag ensam för en liten stund. Just nu sitter han i skolbänken för sista gången innan han är fri och får sommarlov. Ikväll ska vi titta på mitt kära gamla fotbollslag när de möter Wästerwik tror jag det var. Jag saknar bollen och och allt som hördärtill men jag orkar nog inte börja igen, men hade varit härligt! 

Nervös..näe de behövde jag väl inte vara, förlåt att jag skrämde upp dig ;)   

Vädret får gärna bli lite bättre snart så man kan sola och bada, det som man ska göra på sommarn!

Gotlandspepp!

/emmy johansson

Kommentarer
Postat av: Malin

emmy, vilka är det nu som är "oskiljaktiga"

2009-06-09 @ 21:47:26
URL: http://malinm1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0