00.33

Åhh vilken underbar dag det har varit idag. Älskligen jobbade natt men jag roade mig med att sola med Wilma medans han log inne och sov. Vi åkte en sväng till båthamnnen och kollade in lillbrorsans nya racerbåt som han stålt körde runt med, inte en sån där stor sak en utan en liten sådan självklart ;) Blev även årets första dopp idag i brottet, jag och småpojkarnan låg i länge och plaskade medans badkrukan bara doppade sig och sen var han nöjder. haha.

Kvällen har bestått av mycket trevligt umgänge med tre flickor, Sally, Mo och Harry! Kinamat och fotboll och sen massa gosaker som värdinnan stod för. Det blir alldeles för sällan att man gör sådana här saker med de som man inte träffar så ofta, tråkigt tycker jag men vi hade mycket att prata om och många fina minnen kom upp. me like you!  

Nu ska jag ringa min nattarbetare och sen sova!
/emmy johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0