Har ni fest el??

Sitter nu ensam i min säng, Fifflan och Mädie lämnade mig nyss men sängen ska snart få göra mig sällskap så jag klarar mig allt...
Dagen har varit BRA, BÄTTRE och BÄST
Nagelfix med fiffi, tårtbeställning,inköp av strumbyxor för morgondagen, inköp av hårfärg, cykelfärd hem.
Väl hemma glodde jag på Våra Bästa år som jag nu är Besatt av, illa ! Sedan va mamma snäll och färgade mitt hår, svart? näe de tycker jag inte..sen va de dags och fixa sig till hockeyn och iväg och hämta min älskade underbara unge Jacob , love på honom <3 Hockey med honom innebär alltid en massa gosaker för han är ett lika stort godismonster som jag, haha de går nog i släkten..Fiffi och Madde är två små troll som alltid får mig på fall, SKRATT är härligt, skratt förlänger livet el hur är de??! Skratt, fan vilket fult ord om man tänker på de! 

PEPPAR för lördag kväll---> tjejkväll med tre rätters middag, massa prat och självklart ALKOHOL. Kan det bli mycket bättre???? NEJ

Nu ropar sängen på mig så jag ska va snäll och krypa ner i den, el  ja.. jag ska SOVA så jag är utvilad till en sjuhellsike bästig kväll imon! tror dom typ 8 stycken som läser min blogg per dag har förstått hur pepp jag är på lördag kväll och hoppas det smittar av sig på läsarna som ska delta =)

I´m so sorry

God Natt

Kommentarer
Postat av: Fiffii

Skratt är bra!! dock lite fult kanske! ;)

2009-02-01 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0