18 januari

Jag har haft besök av en kär vän vid namn Malin Magnusson från lördag till söndag
vi har haft för oss ganska mycket, bla kollat på fotboll i tipshallen, johanna och lina spelade bra!
lagat god kyckling med tillbehör, och sen skulle vi få igång en film men de tog en bra stund med många skrattanfall
OBS får inte förglömma att jag blev kallad SPYPÅSE på Willys av en lite grabb, hahah de är inte varje dag man blir de ;)
han kommer fram och pekar på mig och säger: du din spypåse!! han upplyste oss och alla andra i affären om att de va de fulaste svärordet han kunde..bra jobbat!

söndagen var rätt lung med start med en film, Underbara älskade
ÖB besökte vi sedan och en sväng till skopunkten och Donken innan Malin styrde kosan hem mot Osket igen

När jag var ensam igen begav jag mig till Bibblan och skrev klart mitt arbete som ska lämnas in imon - nice

Ny kurs imon vilket ska bli mycket mer spännande och rogivande än de två tidigare kurserna. Nu blir vi indelade i  klasser, de inriktningar vi valt och det är en majoritet som ska läsa förskollärare. Hoppas de blir sköj!

Svensk handbollsvinst ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0