01:15

Det är så många saker jag vill få sagda..för många saker

Jag vill börja med att säga att jag är en stark person som har fått en ny självkänsla, så om någon försöker dra ner mig i skiten igen så kommer den personen inte att lyckas med det, tro inte att några ord och kommentarer kan påverka mig, jag inser bara hur lite fakta som egentligen är känd


Jag vet att jag har vänner som går att lita på
vänner som inte tror att de äger någon
vänner som jag älskar
vänner som älskar mig för den jag är
och det är det som betyder mest för mig


Jag tror jag blivit en nattmäniska

sena nätter hemma i osket har gjort att jag inte vill sova här i växjö..jag är nästan inte äns trött nu, konstigt!


Idag har varit en alldelses bra dag

hunnit med att tvätta lakan och handdukar och lekt pappersarbetare på kontor
träffat Lina Daniel och Adrian, spelat kort i massor, myst med Lina med snaks, dator och en säng

Natten till idag(igår) sprack mitt tålamod, jag var tvungen att berätta för dig hur jag fortfarande känner
det var och är jobbigt men som tidigare nämnt är jag nu en starkare person så detta ska inte få påverka mig i min vardag!

Tog en titt på en lägenhet idag me som jag bara vill ha '
mycket trevlig skåning med städat och fint hemma, mm ..nej

Älskar mina nära och kära till 1000
Puss emmy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0