Uppfriskande

jaha då har man varit på sin första sköna, underbara och snabbt gående prommenad själv. tog en 40 minuter att gå slingan som jag inte vet hur lång den är men jag tror den kan va rätt lång för de känns så iaf när man går.. att gå själv ute i friska luften är bland det bästa som finns, förstår inte varför jag inte har kommit på de förrens nu! känna vinden i håret, känna vinden i ansiktet, andas in den friska luften, ja ..de mår jag bra av! ska försöka gå samma runda varje dag, om inte varje så varranan dag. imon kanske jag får sällskap av Johanna som just nu ligger hemma i feber den stackar, hoppas hon blir frisk snart!

Igår kväll fick jag en alldeles underbar känsla i kroppen. det kändes bra, men just nu tar vi det lilla lugna med det! skynda långsamt!

känns lite tomt här växjö när inte Johanna lr Lina är åtkommliga, men snart blir jojjo frisk och då kan jag umgås med henne och göra massa bra saker så som vi brukar. och när Lina kommer tillbaks från sitt Nässjö kan vi umgås och mysa så som vi brukar. ja, de låter bra i mina öron!

nu ska jag ta mig en lååång dusch och bara njuta av mitt liv

/ e


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Jag riktigt älskar att höra dig såhär glad!!! =)

2009-01-11 @ 15:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0