schallamalla

söndag kväll och jag sitter på bussen hem till Växjö
har pluggat endel och det har gjort mig lite åksjuk, känslig sak är jag ;)
men nu är jag väl förberedd inför seminariet imon och de känns bra, intressant läsning har det även varit

sitter en muslim sak framför mig och pratar schallamalla språk med någon i telefon och hon stinker apa också, usch på henne!

helgen har varit bra, började lite jobbigt med många tårar men dom behövde komma
massa mys med flickorna som jag saknat, ni är Wunderbara <3
utgång igår utan alkohol, vilket va nice för min del, träffade massa gutt folk och..ja de va trevligt helt enkelt.
idag begav familjen sig till figeholm för att fira bror min, hela 37 år grattis! Jessica är så jävla go!
nu dör min dator snart så måste sluta skriva nu!

/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0