Impulsutgång

Igår blev de träning med Sofia sen hem till Anna och kolla handbollen. Träffade några nya ansikten, mkt trevligt ! 21.30 bestämde vi oss för att vi skulle gå ut och partaja lite, hem och byta om, dra till Sofia och shotta lite och sen vidare till Henke på förfest där ytteligare några nya ansikten va.. sen vidare till Sivans där vi röjde satan på dansgolvet,iiii!!! efterfest hos Tony och de va mycket där som jag inte fattade, Twing?? Baltazar?? haha, kvällen sammanfattas som en lagom fylla med nya människor och INTE så jätte bakis idag ;) tack och bock!

Dagen har spenderats med Johanna som hjälpt mig instalera Word 2007 på min otroligt "nya" dator som inte hade den funktionen..matlagning, pajbakning och sälskapsresan..

Två personer har ringt på min lägenhet idag så jag hoppas någon tar den så jag slipper betala dubbelhyra!

Osket imon och jag hoppas på en bra helg med mina nära och kära <3


/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0