19 januari

Nystartad kurs idag och jag fick en glad överraskning när jag klev in i föreläsnigssalen. Har hört rykten men va inte säker på att de va så men de va de, Sofia Wiliamsson ska läsa samma kurs som mig vilket är mycket skoj.  Vi kom dock inte i samma basgrupp men vi har kommer ha mycket tid att umgås på föreläsningara och utöver skolan för de har de varit dåligt med de tycker jag ;) Om jag ska säga nåt om kursen så kan jag väl säga att jag tror det kommer bli ett givande år!

Lägenheten är typ det ändå som snurrar i mitt huvud just nu och jag längtar som bara den tills jag får flytta in in min lilla etta på 27.3 kv 

Ytteligare en svensk handbollsseger ikväll, bra gubbar! haha, tycker de är kul med handboll förövrigt, iaf och titta på!

Snart hoppas jag de blir sängen för min del, ska bara slita mig från tvn och datorn först 

/ e


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0