Allmänt pepp på livet

Jag har världens underbaraste vänner och utan er skulle jag inte vara den jag är idag
alla är speciella på sitt sätt helt underbart
ni vet vilka ni är<3

Ibland gör man saker utan att tänka, jag begick ett stort misstag och ångrar det mer än nåt annat på denna jord. Önskar att kvällen hade haft ett annat slut med kramar och varma ord istället för ledsna tårar och agra ord..Du betyder så otroligt mycket för mig och jag vill att allt ska vara som förr, förlåta, det är svårt jag vet men jag vet att vi kommer klara det <3 jag försöker

Nu över till peppheten som börjar infinna sig i min själ, jag har en varm sådan och hoppas du vet det. jag slinker in på dig hela tiden men jag kan inte sluta för jag vill att du ska veta hur ledsen jag är. jag försöker

GB glass en saknad själ <3

Två av mina hallon kommer till mig imon då ska vi mysa och njuta av våra fantastiska liv tillsammans som GUD har givit oss! Jag lovar jag står vid dörren 13.50 och då ska ni få världens längsta kram. Om ni märker så har jag börjat uppskatta mitt liv till fullo och jag mår så otroligt bra, bortsett från ett stort misstag.

Jag skulle kunna sitta såhär och skriva hela dagen men nu har jag andra planer..ska dammsuga så det är städat och fint till mina hallon kommer och sen ska jag träffa Lina och Johanna och sen ska jag utogå med en person sen kanske jag ska träffa en från osket som besöker växjö ikväll men det är inte helt säkert än...

såå Tjingelin säger jag och återkommer när det händer något spännande =)
jo just de, inte att förglömma * LINKAN * på fredag! PEPPT

/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0