Alla Hjärtans Dag!

Alla Hjärtans Dag spenderade jag först i kalmar och tittade på min älskade Jacob när han spelade hockey, han va jätte duktig och jag har insett mer och mer hur mycket jag älskar fam Fransson-Savolainen <3

Sen kan man ju inte sitta hemma själv på Alla Hjärtans Dag så jag tog mitt pick&pack och drog till Hanna som var/är hemma själv ett antal dagar till. Vi gjorde goda varma mackor och åt massa kladdkaka, jag ska inte nämna hur mycket kladdkaka det blev men jag kan säga att de blev en hel del, haha!
Hanna blev glad över min lilla present jag gav till henne, när man inte har nån pojk och skämma bort så går det lika bra med de allra bästa vännerna!
Vi kollade in Melodifestivalen och blev helt kära i Måns som inte går att inte bli kär i, grr snygging!
Idag har det varit en helt vanlig slappdag med lång sovmorgon! Lite annolunda frukost dock men den slank ner och som Hanna uttryckte det har dagen bara bestått av väldigt annolunda kost än vad vi är vana vid men de bjur vi på eftersom vi bara lever en gång! haha!
Arn- Tempelriddaren har rullat på hela eftermiddan, den är helt klar sevärd! Fick även lite Malinbesök alltid är trevligt! 
Andra halvan av eftermidagen bestod av bakning, chips och efter även lite dåligt samvete en hälsosam promenad!
Nu sitter vi och väntar på att Beck så börja och försöker klura ut vad vi ska hitta på tilldess, det blir säker nåt trevligt och bra eftersom jag är har världens bästa sällskap!

/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0