Tentapaus

Lite dålig uppdatering enligt mig själv här men de är typ första gången jag har datorn igång sen hemkomsten från Linkan, har inte orkat innan :/

Lite om Linköping då, el jag börjar med onsdagen då Hanna och Madde kom upp till mig =) Det blev massa shopping för min del och för de andras me men jag hittade verkligen allt jag ville ha =)) En super go jacka som jag letat efter och lite nya tröjor och ett par skor och lite annat smått & gott så nu blir det NUDLAR och vatten resten av månaden, neej haha jag bara skojja men måste fan spara massa nu eftersom jag flyttar om 15 dagar för jag vill köpa massa nytt till nya lägenheten me =))
 
Vi girls tog även en tripp till simhallen och åkte i Forsen och fick panik och hade allmänt mys där. Tillagning av Tacos som satt fint i magen efter en heldag i simhallen..Mina dagar med er uppskattade jag verkligen och jag älskar att få besök från Osket så om det är någon som känner för att komma och besöka mig så är de bara att slå en pling och komma, jag är öppen för allt =) haha

Fredagen vaknade vi tiidigt för att ta bussen till Linköping, jag blev åksjuk av mitt pluggande så jag fick sluta upp med att försöka vara duktig och plugga på söndag kväll istället, då jag förövrigt va lite bakis så jag lyckades ganska bra =)
När vi anlämnde till vår slutdestination blev de hem till Fiffi och ställa av väskorna och kolla in hennes sjuukt fina lägenhet, fast jag kommer också få så fint sen när jag flyttar hoppas jag på =)
Vi mötte Nadja på bussen och gick till ett supergott cafe och lunchade, mm mumma! sen blev de ytteligare lite shopping och för Fiffi ett besök på Systemet, we like it =)
Hem och laga mat och kolla på lets dance och massa trevligt prat, en styck Camilla kom också över =)
Lördag va de pulkarace och fan va vissa folk är konstiga säger jag bara men kul var de å se =)
Pepppppa va vi allesammans för feest och kvällen bestod av både oskarshamnare och linköpingare, de va nice =) Lyckad utgång!
Söndag var jag som sagt bakis och de va inge kul :S  men att sätta sig på en buss i tre1/2 timme och sova nästan hela resan va skönt!


Igår hade vi basgruppsträff och vi käkade pizza och lövbiff och sallad och allt va de va och sen Bowlade vi =) jag förlorade men jag fick min enda Srike tillslut =) trevlig tjejkväll med mycket skratt, nästa gång kör vi på feest!!

Tillbaks till plugget nu.
Trevlig kväll.
Jag saknar dig, det är svårt.

/e


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker om dej emmy , myspys på lördag <3

2009-02-12 @ 21:06:16
Postat av: hänna

va fan kom inte mitt namn me för :P hahah

2009-02-12 @ 21:07:58
Postat av: Emmy

haha kanske för att du inte skrev nåt namn :P

oja vi ska mysa <3

2009-02-12 @ 21:32:09
URL: http://emmyyy.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Baby, TACK för du kom!! =) hörs av snart! Älsk <3 puss

2009-02-12 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0