Inhopp som vikarie

Då var två dagar gjorda på min praktik och det känns kanon måste jag säga
Fick idag vara vikarie för min handledare så jag kommer få pengar och det ska jag jag göra imön me
Manikyr stod på schemat idag och resultatet blev nya fina naglar, nöjda barn blev det, även killarna
Tror inte man får hoppa in som vikarie för skolan men de behöver man inte nämna för dem, hihi.

Hände en rolig sak när jag skulle gå till bussen idag
Sanel som jag annars åker med slutade senare än mig så jag skulle ta bussen
Har ingen koll på Ljungby så detta skulle bli intressant
Hade fått en bra beskrivning om hur jag skulle gå och det tänkte jag att jag skulle klara av.. men inte
Tog höger ist för vänster, kom till en rondell och den va inte me på beskrivningen så jag ringde upp Förskolan och en snäll Maria kom och hämtade mig och körde mig den rätta vägen till bussen
Där stod jag på sidan av stora vägen och såg ut som ett fån, haha alla som körde förbi måste trott jag va skvatt galen el nåt liknande

Väl hemma iaf började jag packa och rensa lite kläder
En hel hög ligger nu i min fåtölj som ska slängas i sopen

Oväntat men ändå inte oväntat besök
mm de är riktigt nice!

Tidigt isäng, upp vid 5
USCH!

På fredag flyttar jag till Tuvanäsvägen 2
Trivsel på de!

/ e

Kommentarer
Postat av: Fiffi

VEM!!?!?!? :D

2009-02-24 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0