Beslutsångest.

Härlig dag idag, har verkligen kännt mig behövd och omtyckt då mår jag bra.
Imon börjar jag havl 7 så det blir uppstigning kvart i 5 och avfärd halv 6, låånga dagar tar på krafterna.

Måste bara ursäkta mig till Fiffi eftersom jag inte svarade på hennes sms men min mobil är numera död, ur funktion, inge batteri, var smart och glömde laddarn hemma i osket men den kommer på fredag så då är jag kontaktbar igen.
Och du Fiffi.. vem tar vi nån annan gång. hehe.

Kan inte bestämma mig om jag ska se Greys ikväll el om jag ska gå lägga mig?! Vill ju va utvildad till imon men vill samtidigt inte missa en av de bästa serierna..hm hur ska jag göra?

Jag hatar papperskorgar, ush dom är äckliga och stinker apa!

/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0