16 februari

Mitt hopp om att allt kommer lösa sig har nästintill försvunnit
Jag tror jag kommer komma tillbaka till där jag var förut, långt ner med svår uppförsbacke
Men jag ska försöka hålla min upp men de är inte lätt när man hela tiden får motgångar
vill verkligen inte må så här dåligt, vill inte hamna där jag var förut nu när jag äntligen har lyckats ta mig upp
En del av mig säger att jag ska ge upp allt och en annan del säger att jag ska fortsätta kämpa?

H finns alltid där och speciellt under den här jobbiga tiden, H förstår mig och utan H skulle jag varit nere för länge sen
TACK


Varför händer detta just mig, varför är jag som jag är??



/e 

 

Kommentarer
Postat av: hanna

det kommer bli bra emmy. jag älskar dej, glöm inte det, tack för en underbar helg <3 pusspussspusss

2009-02-16 @ 14:57:36
Postat av: Fiffi

Du klarar allt gumman!! Och du har ju mått så bra, kännt dig så glad så Fortsätt kämpa! Så glad och lycklig som du varit nu har jag aldrig sett dig, DU ÄR BÄST!!! Jag finns här. ALLTID! <3 PUSS

2009-02-16 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0