Snart är det över

Praktikens slut börjar närma sig, imorgon är sista dagen som jag måste plåga mig upp varje morgon klockan kvart över fem för att ta den tidiga bussen till ljungby och promenera tjogofem minuter innan jag är framme på förskolan. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är som slipper detta, har fått stå ut väldigt länge nu men snart är det över för all framtid hoppas jag :) Har köpt lite pressenter till barnen, min handledare och personalen som tack för MÅNGA dagar på deras underbara förskola. Trivts har jag verkligen gjort, men hade man sluppit pendlandet hade jag trivts ännu bättre! Det är med både glädje och sorg som jag lämnar dem imon, men mest glädje =) hehe!

Klar med det mesta i rapporten också så det är bara lite finslip på det så är det klart. Kan åka hem imon och bara njuta av min älskling. saknar honom. 

Hoppas på att jag hinner med en sväng till gymmet idag, var dåligt med det förra veckan då jag va sjuk och denna har jag haft fullt upp. Jag har ju faktiskt hunnit med och fyllt 20 också så kanske blir ett besök på systemet i helgen ;) 

Glädje är mitt ord för dagen :D 
/hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0