3 dagar kvar

Sitter i familjen Peterssons kök och tittar ut genom fönstret och känner hur kallt det är, burr! Idag har älsklingen och jag varit hos farmor och hjälpt henne städa och vi blev även bjudna på mat. Bilen strular och det är kallt men hoppas att älsklingen fixar det nu ikväll så vi slipper stanna en gång i minuten ;)

Sen jag kom hem i tisdags har jag kännt att jag svävat på moln. Jag får umgås med den jag älskar mest av allt och det känns som jag blir gladare och gladare för varje dag, plus att det snart är JUL!

Högg gran igår i Bråboskogen, 10 minusgrader, solen som sken och en familj som man trivs med. Glad var Emmy.

Hej Svejs i Lingonskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0