Dagen efter är inge bra

Ja idag mår jag som jag förtjänar. Lyckades även igår och leken på festen stämde in ganska bra på allt.
Fick dock inte komma in på La shit pga att jag va för full enligt vakten så jag drog runt lite och piggnade till för sen kom jag allt in och där väntade en glad överraskning, jag blev så glad! Shakade loss till den drundande musiken och hade ett leende på läpparna hela tiden.  Kanske är det min tur nu??
Några minnesluckor här och var, börjar bli det nu och då kanske det är dags att trappa ner lite? fast på torsdag är vi på´t igen med champane!

Solen är varmt välkommen, verkligen helt underbart väder och jag borde gå ut i solen el gå till syrran och pressa lite men den där baksmällan hägrar så vet inte hur jag ska göra..

Svarta fötter och krulligt hår ska jag nu fixa mig och GÅ till syrran, måste få lite luft och känna solens stålar värma

Samtalen med min Fifflan är alltid lika härliga<3

/emmy johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0