Champanegaloppen

Köade i nästan två timmar för våra biljetter, inte för att det var apmycke folk utan för de sega ekonomerna längs fram =P
Iskalla fötter och fingrar men solen var framme så man ska ju inte klaga..Valborg är nu planerad och GUD va laddad jag äär!!
Emma, Sofia och jag har spenderat kvällen här hos mig med en liten skvätt av du är vad du äter- rostade mackor med marmelad- Greys(tårar)- och fråga olle ...

Stig Larsson- böckerna har jag nu bestämt mig för att börja läsa. Emma sa att dom va skit bra så nu ska jag försöka läsa , vilket inte är min allra största sida!

Bilder är på G när orken finns ;)

VARNING! Jag är mer laddad än någonsin på HELG, nu kör vi så de ryker!!!! Hoppas jag har några vilsna själar med mig på tåget, el vad säger ni bruwdar och grabbs?
Va lite små sugen på en utekväll ikväll men de blev en innekväll ikväll ist, haha, så pepp är jag, nu vet ni!!!!


Nu väntar sängen på mig, god natt gott folk!
/emmy johansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEAH BABY YEAHHHH!!!Låter som en fiflan och pemmy kväll med massa sprit och skratt!! yummi!!! <3

2009-04-16 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0