27 april

Nu har jag gjort en människa glad, el TRE kanske jag ska säga, Hannibal =) finns nog nån mer som blir glag över min hemkomst..heheh
kommer nämligen hem på fredag, haha jag kan inte hålla mig ifrån osket!

imon blir det redovisning av vårat Alfons tema, det är sånt vi sysslar med på min utbildning ;) haha näe men det är roligt med lite praktiskt arbete i skolan också.

praktik nästa vecka så nu blir det tidiga månar och sena kvällar igen :S fast ska bli himla kul och träffa alla goa barn igen, det är ju trots allt det jag vill jobba med =)

gillar läget...

Kommentarer
Postat av: hannibal

eller kanske du ska säga tre ;D

2009-04-27 @ 23:35:44
Postat av: Emmy

då säger jag tre då ;D

2009-04-28 @ 00:00:23
URL: http://emmyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0