13 april

Ojoj vad tiden går fort, helgen gick fort men jag hann med å göra massa roliga saker under min hemmavisstelse.
En förjävla jobbig baksmälla efter lite för mkt dricka i fårbo och ett telefonsamtal för mycket..
Påskmiddag med bror och flickvän och en gigantisk stor hund var trevligt.
Barnvakt hela lördan och jag känner verkligen att jag har gått rätt väg, känns så bra.
Lördags kvällen blev rätt lugnt för min del, var ju som sagt rätt sliten efter torsdagens bravader men gjorde mitt bästa för att hålla humöret uppe, träffa folk på stan som uppskattar det man gör gör mig lycklig. It´s still so hard to see you.
Hemfärd med Mor och Mats för uppsättning av köksbord och fönsterfix, jag är helnöjd med resultatet.. för er som har varit hos mig kan jag nu berätta att jag numera har "två" rum ist för "ett" .  haha ja men de är ju bra =)

I want someone special in my life..yes I really do!

/e
 

Kommentarer
Postat av: Malin

det där med två rum lät intressant.. kort!? =)

2009-04-14 @ 21:10:15
URL: http://malinm1.blogg.se/
Postat av: Malin

det där med två rum lät ju intressant.. kort!? =)

2009-04-14 @ 21:51:03
URL: http://malinm1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0