systerhelg

slutade skolan vid 4, satte mig direkt på bussen in till centrum för att träffa systeryster..
shoppade lite, åt lite och sen hem och mysa med film och gosaker, mm mumma!
upp tidigt på lördan och in till stan igen.köpte lite nya träningskläder
eftersom jag nu har börjat med ny livsstil vilket känns väldigt skönt
simhallen blev det sen, rutshekanor(dålig stavning, jag vet) i massor
vildsforsen, var första gången man åkte den jävligt otäck, höll på att inte komma upp till ytan igen :S
fy va obehagligt, men sen va de bara kul och åka den
kände mig förövrigt som ett barn igen med massa kul i simhallen ;)

jag vet inte vad det är med mig men på något sätt är jag inte festsugen längre
(undantag nästa helg då de ska festas med mina brudar)<3
syrran va skit pepp men inte jag, kände mig lite smått tråkig!
blev en sväng in till stan iaf, ställde oss i kö till en pub men drog oss ur efter ett tag
kändes tråkigt
vi fick istället lite senare matunderhållning på donken då det blev slagsmål mellan två grabbs
men dom skakade hand efter lite fight och då vart allt bra! haha vilken underhållning!

idag har jag tvättat själv för första gången, och tro mig de gick faktist ganska bra ;)
bokade tvätttid själver och tvättade själver, det är ett stort steg för mig! haha

har även hunnit med en sväng till gymmet, nya träningskläderna funkade bra!

nu vet ni hur min helg har varit, jävligt bra med härligt sällskap!

läääääääängtar till helgen då jag kommer hem till OSKARSHAMN :D

Kommentarer
Postat av: Malingb

och ja längtar efter deeeeeeeeej!!<3<3<3

2008-09-17 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0