Kick-Off vecka

Lite dålig på uppdatering, har inte haft tid och ork!

Tisdag 26 var det registrering och jag var nervösare än nervösast
stod där i den stora entren i mitt lilla hörn och såg ut över alla blivande lärare, kände inte en kotte!
sen träffade jag johan magnusson och då blev jag genast gladare =) fick lite böcker och en väska första dan, inte fy skamm! fick sitta och lyssan på massa info, allt kom på en gång, som en stor våg.

Efter all info blev det en härlig stämning nere på Pedalängen. Lekar och ALKOHOL går inte ihop sig ;) ledarna bjöd på STARK ALKOHOL och efter några drikar var jag igång, haha!!! senare på kvällen blev det fest på Stallarna. Roligaste kvällen på hela Kick-off veckan ;)

ojoj, mådde inte särskilt bra dagen efter :S

Campusfestival på onsdagen, inte lika kul som jag hade förväntat mig så de blev bara en snabbis ner och kolla läget.

Vinbrännbollen va riktigt skoj, finns inga regler i den sporten ;)
 
Rolig vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0