worried

vet inte om jag ska skratta el gråta just nu känns allt så hopplöst
igår va en bra kväll du fick mig på andra tankar och det var en härlig känsla
du är en bra prick, fortsätt så

tror jag har gjort en ny upptäckt, jag vet inte vem jag själv är längre
för att kunna gå vidare måste jag ta tag i mig själv
har sagt de så många gånger till mig själv men egentligen har ingenting hänt

fan vad jag gnäller och klagar
vet att många säger, sluta klaga och ryck upp dig va inte så jävla mesig
men jag vet inte vad jag ska göra, försöker och försöker, vissa dagar går bättre än andra men vissa är tomma utan hopp

vill kunna prata med er men de känns inte som ni förstår mig
vet inte hur jag ska formulera mig, vet inte hur ni tycker 

oron inför framtiden finns där hela tiden

 

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Du är bra gumman, du är Bäst!! Glöm inte det, men se till att du känner det själv också. Du vet vem du är gumman, du kommer se det mer och mer tydligt. Ta ut de grejerna som tycker visar dig. Välj bra saker som du tycker att du är. Tänk på saker som du gillar, som du tycker om. Så ser du snart klart och tydligt. Det här är jag och detta står jag för. Du är en stark bra person gumman, Du klarar detta. Och Du är en underbar person. Bara se dessa underbara saker om dig själv, för vi andra ser dessa saker klart och tydligt <3

2008-10-26 @ 22:08:34
Postat av: micaela

vi har nog alla en oro inför framtiden, till och med jag liksom.. : )

2008-10-27 @ 13:52:44
URL: http://micaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0