Glad individ

Tjohoo alla glada individer


Idag är jag på topphumör
kanske beror det på att det är HELG
åh sååå nice

Det har blivit mkt oskarshamn
på sista tiden, men det är för att jag
har en speciell kärlek till staden
plus att jag varit ledig ganksa mkt
så man får passa på när man väl kan
tycker jag

Det har blivit mycket tid tsm med
malin&mathias och det gillas mkt
Men imon får jag henne för mig själv!
Glader för eran skull!

Mammsen var med mig till Växjö i onsdags
medans jag gick i skolan var hon hemma och
städade min lägenhet, ojoj det var inte helt fel
Storhandlade lite medans jag hade bilen
blev ganska mkt mat eftersom mina små
matlådor från mamma är slut , hehe

Tandläkarn Magnusson besökte jag idag
snacka om att jag blev paff när han satt där i stolen
och sa: Tjena Emmy!
Men en duktig en var han allt!

Lunchade på stan med tre favoriter
hanna, ida & malin
mm natchosalladen var super
Hann med och införskaffa mig ett par till skor
även en fika ute i gamla kbg området

Kvällen blir lugn likaså morgondagen
Idol med malin och hanna ikväll
och imon trevlig utgång med mat på Cecil
VIT
helg för min del vilket är skönt!

Ta hand om varandra ikväl
/ Slemmet

Kommentarer
Postat av: Malin

Mkt tid med Slemmy tycker vi om och Magnussonare är bra och platta håret platt!

2008-10-11 @ 19:05:15
URL: http://malinm1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0