Söndag

Det blev utgång igår, förfest hos jownas i fårbolandet
och sen staden..trevligt värre
Lite Fiffi&Emmy tid blev det och det gillas mycket

Dagen har bestått av dubbelkalas i Drageryd
åtta sorters paj bjöds det på så magen va ganska mätt efteråt
hann inte med efterrätten eftersom jag skulle ta mig hem till växjö
och hinna med bussen..
på bussen satt en styck sofia williamsson och halvsov
men när jag kom blev de inte tyst en sekund, vi hade så mkt å prata om, haha 
vid stoppet i Åseda får jag en glad överraskning...
martin karlsson dyker upp ur ett säte bara sådär poff och ska ta tåget från växjö till helsingborg det var ganska oväntat men jävligt skojsigt.

Helgen har varit mycket bra och händelserik
Tycker om mina tjejer otroligt mycket, utan er är jag ingenting
Killar går, vänner består <3

Lyckorus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0