jag är dålig på att komma på rubriker till mina bloggar

det är konstigt hur jag känner som jag gör
jag saknar oskarshamn och alla där hemma hela tiden, trodde inte det skulle bli så
jag trivs jätte bra och så med mina nya underbara kompisar här, men suget att komma hem ofta och på helgerna finns

veckorna går ganska fort får jag nog medge, vilket är skönt
är ofta ledig en dag mitt i veckan och på fredagar
men plugget finns ändå, så jag har de inte slappt!!!

tog en tripp till gymmet idag, körde aerobics-- skönt

det blir oskarshamn i helgen igen, utgång på lördag
mm mumma!

god natt




Kommentarer
Postat av: Fiffi

Fasen va bra gulle!

då röjer vi staden <3

2008-10-16 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0