Piff & Puff

Ledig idag men sova länge var inte och tänka på,
ville följa me Johanna en sväng och fixa lite saker
Lunchade på stenladan efter våra fixerier, mkt god mat!
 
Måste bara påpeka att jag har varit extra duktig idag. Rensat hela min garderob så nu är det lite lättare att hitta mina klädrer.. hm..Efter det tog jag tag i städandet av lägenheten, putsa, damma, damsuga och torka golv..ibland är det faktist kul och städa, man vet att det blir fint när man är klar så då peppar man sig själv, de gör iaf jag ;D

Kul med innebany igår. Fyra tjejer och typ femton killar, de va riktigt kul men så jävla jobbigt..min kondition är inte på topp just nu-måste nog jobba lite på den tror jag ;)

Söndagen var förövrigt mycket bra i Halmstad. Härligt sällskap och ett SM-guld!

Nu ska jag ringa mamsen och prata lite med henne!

Hejsansvejsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0